Homeschooling,DA sau NU?

Cand ma gandesc la aceasta metoda pe educatie pentru copii nostri,ma simt fericita ca exista,dar si putin ingrijorata,sunt la inceput,vreau sa fac multe,si zbor de pe un blog pe altul sa citesc si abia seara incerc sa evaluez ce mi-a ramas scris in agenda si ce in memorie.Sunt foarte multe informatii,daca stii sa la cauti cu atentie,trebuie sa fii cu mintea limpede sa le aplici in momentul potrivit si asa cum cere cazul.

Eu nu ma simt in masura sa descriu mai multe despre homeschooling,de aceea am citit cu mare interes ce au scris aceste mamici aici si aici,insa am si eu niste pareri asa ca la inceput de drum.

De ce imi place homeschooling?

Pentru ca pot modela programul dupa abilitatile copilului meu,pot face un program flexibil,si totodata plin de informatii ce raman memorate,nu intra pe o ureche si ies pe cealalta.Pot evalua copilul,sunt mai aproape de rezultatele lui si pot influenta evolutia lui pe o anumita tema pana ajunge sa reuseasca sa o aduca la bun sfarsit.

Ma raportez strict la ceea ce am avut parte pana acum cu E.,sunt inca in invatare,dar ador  partea de inceput a homescolling-ului,este atat de frumoasa,poate fi adaptata si unui copil sanatos,dar si celor cu dizabilitati.Sper sa fiti curiosi si sa cititi cu entuziasm ce au scris mamicile depre homescooling.

Acest articol a fost publicat în DESPRE SINDROMUL DOWN. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Homeschooling,DA sau NU?

  1. noi nu facem homeschooling in adevaratul sens al cuvantului
    cei mici merg la scoala/gradinita, insa lucram si acasa pentru a acoperi lacunele sistemului,dar si pentru a raspunde nevoilor si curiozitatilor celor doi pitici ai mei
    as zice ca e un homeschooling adaptat 😀
    din punctul meu de vedere,depinde de la copil la copil
    daca ai un copil care isi doreste sa afle mai multe, care are curiozitati aparte,e pacat sa nu il ajuti
    daca ai,insa, un copil care nu e dornic sa invete, nu e cazul sa il fortezi pentru ca nimeni nu invata cu forta
    din experienta Ralucai (Caiet pentru casa mea), astfel de tehnici de invatare sunt utile pentru copiii cu nevoi speciale si aici ea are mult mai multe de spus decat mine
    daca te intereseaza jocuri si lectii cu cel mic, te invit sa intri pe grupul Invat Acasa de pe fb unde sunt multe mamici care fac acelasi lucru ca si mine si care se ocupa indeaproape de educatia celor mici 😉
    https://www.facebook.com/groups/invatacasa/

Lasă un răspuns

