Recomandari utile

Tare mult ne-am bucurat de aceasta etapa,a fost una in care ne-am apropiat,ne-am jucat si     am inceput sa il cunoastem pe E.,sa stim ce ii place,ce are nevoie,m-am descoperit eu ca mama,iar T. ca tata,foarte mult s-a implicat in toate activitatile noastre,recunosc si daca ar ajuta la ceva,dar nu ajuta,as striga cu voce tare,ca am un sot de milioane care a facut cat 20 de membri de familie,care ne-a facut toate poftele si care ne-a fost alaturi mereu,dar nu ajuta la nimic sa spun asa ceva cu voce tare,el nu este cel care cauta lauda,ci ne cauta pe noi,sper sa ii dedic un articol numai lui,in care sa relatez ce om minunat am langa mine.

Noi am avut parte de multe activitati dedicate perioadei 0- 6 luni,insa nu am facut DSCN0887 DSCN0902 DSCN2136 DSCN2137 DSCN2141 DSCN2143 DSCN2144  DSCN2145DSCN2146DSCN2147DSCN2151fotografii,imi pare putin rau,insa acum e prea tarziu ca sa le repet si sa se angajeze E. intr-o asa postura.Va recomand niste site-uri tare frumoase si ajutatoare,de acre va puteti folosi si sa faceti treaba buna cu micutii vostri.Nu uitati,pentru ca aveti un copil cu sd,activitatile trebuie sa fie cat mai senzoriale si mai stimulative.

Chiar si la copii tipici,orice parinte stie ca trebuie sa fie foarte atent ce tipuri de jucarii primeste sau ii cumpara,asa ca va recomand sa va informati de aici ce fel de jucarii sa ii luati,sa il stimulati in mod continuu.

Raluca,din nou are niste recomandari de jucarii pt copii mici.

Acest articol a fost publicat în 0-6 luni. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

